10 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده (2024)

شرکت‌های فین‌تک میلیون‌ها و میلیاردها دلار درآمد در سراسر جهان دارند. با این، ممکن است نتیجه بگیریم که طیف گسترده ای از کسب و کارها رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند. هجوم سرمایه بیش از 34.9 میلیارد دلار در سال 2019 رخ داد. به دلیل توسعه کسب و کارهای فین تک و احتمال گسترش این صنعت در کنار خدمات مالی.

فهرست مندرجات

شرکت های فین تک در ایالات متحده - فهرست برترین شرکت های فین تک در ایالات متحده

10 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده (1)

برای قرار گرفتن در میان 10 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده، درک اینکه فین تک واقعاً شامل چه چیزی می شود بسیار مهم است.

کسب‌وکاری که از فناوری مناسب برای خودکارسازی خدمات مالی استفاده می‌کند، فین‌تک نامیده می‌شود که مخفف امور مالی و فناوری است. شما باید بلاک چین، هوش مصنوعی و علم داده را درک کنید تا بتوانید به طور کامل به معنای فین تک باشید. کسب‌وکارهای فین‌تک در هر جایی که می‌روند تأثیر دارند و با روش‌ها و متخصصان مختلف به درآمد خود اضافه می‌کنند. در اینجا لیستی از 10 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده آمده است.

خط خطی

Stripe، یک تامین کننده برتر خدمات فناوری مالی، در سال 2014 تاسیس شد. کالاها و خدمات پیشرفته این شرکت به شرکت ها در ساده سازی عملیات و افزایش سود آنها کمک می کند. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فین‌تک در جهان از خدمات و محصولات Striple استفاده می‌کنند و این کسب‌وکار افتخارات متعددی را برای دستاوردهای خود کسب کرده است.

استرایپ در سال 50 توسط مجله فوربس به عنوان یکی از "2018 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده" شناخته شد. مشاغل با اندازه های مختلف، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، از محصولات و خدمات این شرکت استفاده می کنند. این تجارت ساده پرداخت های آنلاین را امکان پذیر می کند، بنابراین صرف نظر از اینکه وب سایت شما چقدر بزرگ یا کوچک است، بستری برای تکمیل تراکنش خود را بدون زحمت خواهید داشت. این تجارت یک گزینه کارت اعتباری جدید و یک گزینه وام کوچک را در سال 2019 معرفی کرد.

برکس

برکس یک کسب‌وکار فین‌تک است که توسط هنریک دوبوگراس و پدرو فرانچسکی راه‌اندازی شد و به بیش از 10,000 شرکت در 100 کشور در مدیریت مؤثرتر هزینه‌های کارکنان کمک می‌کند.

برکس با ارزش 12.3 میلیارد دلار و حمایت سرمایه گذاران نخبه از جمله Tiger Global Management، Greenoaks و DST Global به یک رهبر بازار تبدیل شده است.

اسکات شلیفر، شریک تایگر گلوبال، می گوید که از پیوستن به برکس بسیار هیجان زده است زیرا این شرکت در حال ایجاد زیرساخت های مالی برای نسل بعدی شرکت ها است.

برکس در فهرست فوربس از بهترین کارفرمایان استارت آپی در سال 7 در رتبه هفتم قرار گرفت و یکی از برترین مشاغل Y Combinator معرفی شد.

بانک دره سیلیکون

بانک سیلیکون ولی یکی از بخش‌های گروه مالی سیلیکون از سال 1983، ارائه‌دهنده برتر خدمات بانکداری تجاری بین‌المللی به شرکت‌هایی مانند Payoneer، Shopify و Pivot Energy است. این شرکت از طریق محصولات و خدمات بانکی پیشرفته خود، نحوه انجام معاملات، رشد و محافظت از دارایی های خود را به طور اساسی تغییر داده است.

بازوی سرمایه گذاری این شرکت، SVB Capital نیز برای شرکت های بالقوه و مدیران صندوق ها پول ارائه می دهد. SVB Capital تا کنون با شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر معروف از جمله Sequoia و Index Ventures کار کرده است. شایان ذکر است که این تجارت متعهد به پایداری محیط زیست است و قول داده است که 5 میلیارد دلار در تامین مالی پایدار سرمایه گذاری کند و تا سال 2025 به بی طرفی کربن دست یابد.

موج دار شدن

ریپل که در سال 2012 تأسیس شد، یک تجارت فین تک است که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است. خدمات این شرکت بر ارائه راه‌حل‌هایی برای تسویه حساب مالی بین‌المللی متمرکز است که به مردم اجازه می‌دهد ارزش را به همان راحتی که اطلاعات انجام می‌دهند، انتقال دهند. ریپل بر روی یک زیرساخت غیرمتمرکز و منبع باز اجرا می‌شود که انتقال پول روان را در هر ارزی، از جمله پول فیات، ارزهای دیجیتال و کالاها امکان‌پذیر می‌سازد.

مدیر عامل کسب و کاری که ریپل برای سرعت بخشیدن به پرداخت های بین المللی ایجاد کرد، براد گارلینگ هاوس است. همراه با پول نقد سنتی، XRP را به حدود 300 مشتری بین المللی ارائه می دهد.

Coinbase

Coinbase که در ایالات متحده آمریکا واقع شده است، یک تجارت فین تک است. فرد اهرسام و برایان آرمسترانگ آن را در سال 2012 ایجاد کردند. کاربران کوین بیس می توانند ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره را خریداری، بفروشند و ذخیره کنند. در بیش از 100 کشور، این شرکت تقریباً به 20 میلیون مصرف کننده خدمات ارائه می دهد. کوین بیس همچنین پلتفرم تجارت حرفه ای GDAX را برای معامله گرانی که می خواهند ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنند، فراهم می کند. یکی از با ارزش ترین شرکت های فین تک در ایالات متحده، کوین بیس در سال 8 به ارزش 2018 میلیارد دلار رسید.

این شرکت دارای درآمد سالانه 8.1 میلیارد دلاری است و به دلیل خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال معروف است. کسب و کار از تمام حریم خصوصی مشتریان محافظت می کند و کوین بیس آن را با بالاترین دقت ارائه می دهد.

آهک

Chime یک تجارت فین تک مستقر در ایالات متحده است. کریس بریت و رایان کینگ آن را در سال 2013 ایجاد کردند. Chime یک برنامه بانکداری تلفن همراه است که حساب های جاری رایگان، حساب های پس انداز با بهره بالا و کارت های نقدی را بدون کارمزد تراکنش بین المللی به مشتریان ارائه می دهد. علاوه بر این، Chime سپرده مستقیم اولیه را ارائه می دهد و به کاربران خود امکان می دهد چک های حقوق خود را تا دو روز زودتر دریافت کنند. Chime، یکی از با ارزش ترین استارت آپ های فین تک در ایالات متحده، در سال 1.5 به ارزش 2018 میلیارد دلار رسید.

هیچ کارمزدی ندارد و 5.8 میلیارد دلار دارایی دارد. کریس بریت، مدیر عامل شرکت، سعی کرد مکانی را ایجاد کند که انجام یک تراکنش مالی ساده باشد.

SoFi

یک تجارت فین تک مستقر در ایالات متحده SoFi است. آنتونی مارکز، دن مکلین، مایکل کاگنی و جیمز فینیگان آن را در سال 2011 راه اندازی کردند. یک استارت آپ فناوری مالی به نام SoFi وام مسکن، وام های شخصی، تامین مالی مجدد وام دانشجویی و سایر خدمات مالی را ارائه می دهد. بیش از 500,000 نفر عضو SoFi هستند که بیش از 25 میلیارد دلار وام را تأمین مالی کرده است. یکی از با ارزش ترین شرکت های فین تک در ایالات متحده، SoFi در سال 4.8 ارزشی معادل 2018 میلیارد دلار داشت.

یکی از بسیاری از سازمان های مالی شخصی آمریکایی که می توانید خدماتی از جمله بانکداری سرمایه گذاری، وام مسکن، وام های شخصی، کارت های اعتباری و تامین مالی مجدد وام دانشجویی را دریافت کنید. کاربران به لطف طرح‌بندی اپلیکیشن موبایل خود، می‌توانند به راحتی در سرویس‌ها پیمایش کنند.

شطرنجی

استارت آپ فینتک Plaid مستقر در آمریکا تاسیس شد. ویلیام هاکی و زک پرت آن را در سال 2013 ایجاد کردند. یک تجارت فناوری مالی به نام Plaid به توسعه دهندگان API ارائه می دهد تا بتوانند نرم افزاری ایجاد کنند که به موسسات مالی متصل شود. Plaid همچنین ابزارهای مدیریت مالی را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد. یکی از با ارزش ترین کسب و کارهای فین تک در ایالات متحده، Plaid توسط Visa در سال 2018 به مبلغ 5.3 میلیارد دلار خریداری شد.

یکی از استارت آپ های فین تک مستقر در سانفرانسیسکو، Plaid، با اتصال کاربران به حساب های بانکی، این کار را برای کاربران ساده کرده است. این تجارت یک شبکه جهانی انتقال داده را برای ارائه محصولات مالی دیجیتال و فین تک ایجاد می کند.

کارت اعتباری

Credit Karma که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد، یک تجارت فین تک است. رایان گراسیانو و کنت لین آن را در سال 2007 راه اندازی کردند. یک کسب و کار فناوری مالی به نام Credit Karma به مصرف کنندگان خود رتبه بندی اعتباری، گزارش ها و نظارت رایگان را ارائه می دهد. علاوه بر این، Credit Karma ابزارهایی را برای کمک به مصرف کنندگان در افزایش امتیازات اعتباری خود فراهم می کند. یکی از با ارزش ترین شرکت های فین تک در ایالات متحده، Credit Karma توسط Intuit در سال 2018 به مبلغ 7.1 میلیارد دلار خریداری شد.

یکی از شرکت های مالی در سراسر جهان که در سال 2007 ایجاد شد، دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، در ایالات متحده است. این کسب و کار به دلیل خدمات اعتباری و مدیریت پول به خوبی شناخته شده است.

OpenDoor این

Opendoor که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد، یک تجارت فین تک است. کیت رابویس، اریک وو و جی. علاوه بر این، Opendoor خدماتی را ارائه می دهد که مشتریان را قادر می سازد بدون استفاده از یک مشاور املاک معمولی، مستقیماً از فروشنده خانه خریداری کنند. یکی از با ارزش ترین شرکت های فین تک در ایالات متحده، Opendoor در سال 2014 ارزشی معادل 2.8 میلیارد دلار داشت.

شرکت One fintech مستقر در سانفرانسیسکو که بر خدمات املاک و مستغلات تمرکز دارد Opendoor است. صاحبان املاک می توانند از طریق این شرکت که در سال 2014 ایجاد شده است، مناقصه فروش ملک خود را ارائه دهند. این امر توانایی کاربران را برای فروش ملک تسهیل می کند.

10 شرکت برتر فین تک در ایالات متحده (2024)
Top Articles
BG3: How to Defeat Malus Thorm in Baldur's Gate 3
Baldur’s Gate 3: Malus Thorm Fight Guide
Funny Roblox Id Codes 2023
Golden Abyss - Chapter 5 - Lunar_Angel
Www.paystubportal.com/7-11 Login
Joi Databas
DPhil Research - List of thesis titles
Shs Games 1V1 Lol
Evil Dead Rise Showtimes Near Massena Movieplex
Steamy Afternoon With Handsome Fernando
Which aspects are important in sales |#1 Prospection
Detroit Lions 50 50
18443168434
Zürich Stadion Letzigrund detailed interactive seating plan with seat & row numbers | Sitzplan Saalplan with Sitzplatz & Reihen Nummerierung
Grace Caroline Deepfake
978-0137606801
Nwi Arrests Lake County
Justified Official Series Trailer
London Ups Store
Committees Of Correspondence | Encyclopedia.com
Pizza Hut In Dinuba
Jinx Chapter 24: Release Date, Spoilers & Where To Read - OtakuKart
How Much You Should Be Tipping For Beauty Services - American Beauty Institute
Free Online Games on CrazyGames | Play Now!
Sizewise Stat Login
VERHUURD: Barentszstraat 12 in 'S-Gravenhage 2518 XG: Woonhuis.
Jet Ski Rental Conneaut Lake Pa
Unforeseen Drama: The Tower of Terror’s Mysterious Closure at Walt Disney World
Ups Print Store Near Me
C&T Wok Menu - Morrisville, NC Restaurant
How Taraswrld Leaks Exposed the Dark Side of TikTok Fame
University Of Michigan Paging System
Dashboard Unt
Access a Shared Resource | Computing for Arts + Sciences
Black Lion Backpack And Glider Voucher
Gopher Carts Pensacola Beach
Duke University Transcript Request
Lincoln Financial Field, section 110, row 4, home of Philadelphia Eagles, Temple Owls, page 1
Jambus - Definition, Beispiele, Merkmale, Wirkung
Netherforged Lavaproof Boots
Ark Unlock All Skins Command
Craigslist Red Wing Mn
D3 Boards
Jail View Sumter
Nancy Pazelt Obituary
Birmingham City Schools Clever Login
Thotsbook Com
Funkin' on the Heights
Vci Classified Paducah
Www Pig11 Net
Ty Glass Sentenced
Latest Posts
Article information

Author: Carlyn Walter

Last Updated:

Views: 5936

Rating: 5 / 5 (50 voted)

Reviews: 89% of readers found this page helpful

Author information

Name: Carlyn Walter

Birthday: 1996-01-03

Address: Suite 452 40815 Denyse Extensions, Sengermouth, OR 42374

Phone: +8501809515404

Job: Manufacturing Technician

Hobby: Table tennis, Archery, Vacation, Metal detecting, Yo-yoing, Crocheting, Creative writing

Introduction: My name is Carlyn Walter, I am a lively, glamorous, healthy, clean, powerful, calm, combative person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.